خدای من؟دلم میخواهد، از نردبام خانه ات بالا بیایم ،تا آسمانها..بنشینم روی کاناپه ،برایمان قهوه بیاورند،من قلبم بترکد دستانم را روی صورتم بفشارمگریه کنم ، گلایه کنم ، سرم را روی پاهایت جا بدهی :) هق هق بزنم تو فقط لبخند بزنی :) دستت را روی موهایم بکشی :)آرام در گوشم بگویی دیوانه ی من:)))"ول کن جهان را قهوه مان یخ کرد" + یه تـیکه از شــعراســتاد عــلیـرضــا آذرنا گفته ها بماند برای بعد..دروغ چرا ؟اصلا من دلم به اندازه ی تمام ثانیه های نبودنت برایت تنگ شده! اصلا چه میشد اگر تو از صفحه ی مانیتور بیرون می آمدی و فقط با من حرف میزدی؟!!انقدر به من لبخند نزن انقدر به چشمانم نگاه نکن عزیزِ دل...اینجا تنها کاری که بعد از رفتنت میشود کرد همین است که یک آهنگ بگذاری و کتاب ها برایت حرف بنویسی:) متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.param name="AutoStart" value="False"> +شاید دیگه ننویسم شاید.. دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 608 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
توکل چه کلمه زیبایست … "تو" و "کل"وقتی تو "کل" را داری…به چه می اندیشی؟؟ناراحت چه هستی؟؟وقتی با "کل" هستیبا کل دنیا …با کل جهان هستی …دلت قرص باشد !!!توکل یعنی:اجازه دادن به خداوند که خودش تصمیم بگیرد ؛زیرا تنها خداوندست که بهترینها را برای بندگانش رقم میزند ؛فقط بخواهیم و آرزو کنیم ،اما پیشاپیش شاد باشیم و ایمان داشته باشیم که رویاهایمان همچون بارانی در حال فرو ریختن اندپیشاپیش شاد باشیم و شکرگزار !چرا که خداوند نه به قدر رویاهایمانبلکه به اندازه ایمان و اطمینان ما انسانهاست که می بخشد. +درست بعد از چند روز تصمیم گرفتن به عزم وتلاشی دوباره و همکاری اینترنت جان عزیز که ایشون هم قاطی کرده بودن برگشتم با یه انرژی دوباره :)++درست از همون لحظه که رفتی به خودم قول دادم جلوی پیشرفت این بیماری رو بگیرم که کسِ دیگه حالِ این روزهای منو نداشته باشه اما انگار یادم رفته بود اما حالا تلاش میکنم و مینویسم که یه روزی به خودم این قول رو دادم و شین قولی که بده تا تهش سر قولش میمونه الان بیشتر از هر وقتِ دیگه ای حضورتو کنارم حس میکنم :)--->پیش به سوی تغییر و موفقیت<---- دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
هوا،هوای پریدن است سر به زمین می اندازم بال وقتی بشکند از کوچ هم باید گذشت اربعین که میشود روضه روضه ی سه ساله ایست که به کربلا نرسید وخواهری که داغ چهل روز اسیری اش راحالا برای برادرش روایت میکند....و چه سنگین است غمِ بانو..واقعا راست گفتند که امان از دلِ زینب..+چه شوری برپاست کربلا ..کربلا ای کاش من مسافرت بودم :(بی ربط نوشت:این پیام تبلیغاتی ها هم حکایتی دارن واسه خودشون و دقیقا حکایتش اینجاست که با هزار امید میری ببینی کی پیام داده و میبینی که....بعله ://که اوج ضد حال خوردن همینجاست ..خدا پدر اختراع کننده فضای مجازی رو بیامرزه که اگه کسی داخلش نباشه سال تا ماه هیچکس سراغشو نمیگیره ...اس ام اس یادت بخیر :/ دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
چند روز میشود که زلزله مردم میهنمان را خانه خراب کرده است ؟ موجِ تصاویرِ درهم ، مردمی که نا امید و درمانده و مستاصل به ویرانه های به جای مانده از سرمایه ی سالها زحمت کشی هایشان نگاه میکنند ، که با درد ، با زخم ، با بیچارگی به عزیزان ِ بی جانشان در زیر آوارها نگاه میکنند . که نایِ فریاد ندارند ، که باور ندارند ، که نمیتوانند این موجِ لرزانِ غمی که روی تنشان ریخته است را هضم کنند تا ابد . عکاس ها خوب به تصویر میکشند ؛ نوزادی به خوابِ ابدی رفته یی را که زیرِ آوار پیدا شد ه است . نوزادی که با لبخندی شیرین بعد از سه روز از آوار بیرون آمده است . پدرها و مادرهایی که با رود رود گفتن ، جنازه در دست شیون میکنند . عکاس ها خوب به تصویر میکشند روزهایشان را . و من توانِ فکر در موردِ غمی که حادث شده است را ندارم . توان ندارم فکر کنم و غصه ی روزهایشان را بخورم . میدانید ! این روزها همه کمپینِ حمایت از زلزله زدگان زده اند . از اقصی نقاطِ همین کشور هجوم آورده اند برای کمک های مردمی . دولت سرش داغ است و مدام قول ِ حمایت میدهد . قولِ سازندگی . اما برایِ من مثل ِ روز روشن است چند صباحی دیگر ، جوِ عظیمی که این مردم را گرفته است فروکش میکند . همه به روزمره هایشان مشغول میشوند و مردمِ زلزله زده می مانند با داغِ عزیزانشان که روز به روز آوارِ دردهایشان بیشتر و بیشتر میشود . درد کهنه نمیشود ، درد م دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
1.هم اکنون در یخ زدگی دست و پا به سر میبریم :/ هواشناسی خودشو کُشت از بس هشدار آب گرفتگی داد و ما همچنان پشت پنجره در انتظار باران به سرمیبریم ..و شواهد حاکی از اینه که چشممون داره خشک میشه !!اینجا حتی یه قطره بارونم نیومده تا حالا:( مث اینکه از این سیستم بارشی مث بقیه سیستم ها فقط سرماش به شهر ما میرسه :(2.شاعر میگه که :گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق ساکن شود بدیدم و مشتاق تر شدم امان از وقتایی که به خدا سفارش میکنی یه کاری نشه و شرایط جوری کنار هم قرار داده میشه که اونی که نمیخایی بشه://3.دندونی که به عصب میرسه واقعا بی تربیت تشریف داره !4.ماه ربیع الاول مبارک باشه و ان شاالله این ماه پر از خیر و برکت براتون باشه :)5.فردا اول آذر ماه هست و روزها در پی هم میگذرند دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
تولد واژه ای ست در پی معنا شدن مفهومی ست در تب و تاب رسیدنتولد گاه بهانه ای ست برای دلتنگ خود شدنشانه ای ست برای جستجوی خویشتولد گاهی بهانه ای ست برای یک جمع دوستانهبرای چند لحظه با هم خندیدن(هر چند به ظاهر)برای خرید یک شاخه گلبرای جاری شدن یک قطره اشکو کشیدن آهی از سر دلتنگیتولد علامتی است پر معنادر سر رسید زندگی ماگاه بهانه ای ست برای نوشتن یک متنیا سرودن یک شعرتولد گاه بهانه ای ستبرای فریاد بودنرهایی از پیله ی تنهاییو اندکی به دنبال خود گشتنتولد مفهومی ستناپیوسته در زندگی امروز ماو عشق مفهومی ست پیوسته(اگر دریابیم)با عشق زندگی کنیم تا پیوسته متولد شویم :)سلام آقا سالروز امامتت مبارک :)نبود تو فقط نبودن تو نیست نبودن خیلی چیزهاست ...و این چهارمین سال تولدم بعد از توست فراموشم که نکردی؟؟++ادامه مطلب اضافه شد ادامه مطلب دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53
مهم نیست چقدر شب تاریک استخورشید دوبارهطلوع خواهد کردمهم نیست چقدر اندوهت عمیق استزمانی که دلت به نورِ خداروشن باشدقلبت دوباره لبخندخواهد زد ؛)دعا واسه امام زمان یادتون نره و مواظب خودتون و خوبی هاتون باشیدیا علی متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.param name="AutoStart" value="False"> دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53